IKTIBAR..!! MANGSA SCAM AFFLIATE JUNCTION MENGADU TAK LARAT BAYAR LOAN RM23,320.00..

loading...




Selamat malam, berikut pengakuan dari mangsa AJ, sila hadam, baca, beringat sebelum kena, Sesiapa yang kena sontot, boleh inbox kepada Admin Facebook Page : Say No To AffliateJunction 

Berikut adalah luahannya...

Admin...bantu saya dapatkan balik duit tu...saya dah tak mampu nak bayar loan setiap bulan. Saya masuk pada bulan 8 tahun lepas, dengan mengambil license AA. Tapi bila dah masuk AJ ni, saya rasa macam ditipu. Bila nak daftar merchant, diorang suruh fokus pada licensing. Saya tak sanggup nak tipu orang. 

Cukuplah saya ditipu. Tapi saya la pulak tak larat dah nak bayar loan. Bila diorang suruh datang ASKL, memang saya selalu tiada masa nak pergi sebab kekangan masa. 

Bantu la saya dapatkan balik loan tu. Saya dah tak mampu nak bayar balik loan tu setiap bulan. Around RM650 kot. Macam-macam boleh beli dengan RM650 especially keperluan anak.
loading...

0 Response to "IKTIBAR..!! MANGSA SCAM AFFLIATE JUNCTION MENGADU TAK LARAT BAYAR LOAN RM23,320.00.."

Post a Comment

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close