35 Ayat Pick Up Line Untuk Mengorat Si Dia Cia Cia Cia..!!!..Bagi YAng Bujang Tu Bolehla Pilih Ayat Mana Korang Nak..

loading...
Biasa dengar ayat-ayat cheesy daripada lelaki? Atau dalam bahasa mudahnya, ayat sweet talker. Tujuan? Untuk mengorat, mengusha awek.


Heheh 

Teruskan Selongkar...






AYAT-AYAT PICKUP LINE/ AYAT-AYAT MENGORAT AWEK

1. Kita nak kemana ni?
Nak ke hati awak

2.  "Alamak!!! Habisss...hilang... ni mesti Awk yg ambikkan?". "Ambik apa?".
"Awk dah ambik hati sayaa!"

3. "Awak ni kan, Nak Tau tak nak tau tak apa beza awak dengan banduan"
Tak, Apa?
"Banduan terperangkap dalam penjara, tapi awak terperangkap dalam hati saya" ;)

4. Awak cuci muka pakai gula eh?
Sebab muka awak nampak manis sangat buat saya.

5. "Saya penat laa.."
"asal..?Awak bru balik dri workout ka..?"
"tak de laa..tpi Saya penat sangat.."
"Awak buat ape yg penat sgt tuu.."
"Saya penat kejar hati Awak...hahaha"

6. "Awak tak penat ke? "
Tak la...Kenapa?
"Sebab sepanjang hari awak asyik berlegar-legar dalam kepala saya". 

7. Boleh tak saya nak ambik gambar awak? nak tunjuk bukti kat kawan yang bidadari syurga memang wujud.

8. Awak kayuh basikal pelahan² 
Nanti awak pelahan² masok dalam hati saye

9. Mintak maaf cik..boleh saya pinjam telefon cik kejap? Mak saya pesan, kalau saya dah jatuh cinta, telefon dia cepat-cepat. 

Kalau nak bagi nampak power sikit, cuba usha awek guna ayat dalam bahasa inggeris.

10. Hi, my name is yours. So, i'm yours.

11. Remember me? I am Joe? Joe who? Joedoh awak.

12. Are you a Malay? Cause you make my air liur malaylay.

13. Girl is your name Wana? Cause i dont wana lose you. 

14. Is your name Aida? Coz Aida lama minat you.

15.  Excuse me..Awak ni architect ke? Pandai awak bina istana cinta dalam hati sy..
‪#‎PickupLine‬ ‪#‎KencingManis‬

16. Dialog
Lelaki: Aku mahu bilang terima kasih sama kamu.
Perempuan: Kenapa, bang?
Lelaki: Gara-gara kamu ngajarin aku. Kelmarin result aku dapat 9.
Perempuan: Dalam mata pelajaran apa?
Lelaki: Mata pelajaran… ‘Mencintai kamu!’

17.  Dialog
Perempuan: Tahu tak, aku sampai sekarang masih belum bisa membaca.
Lelaki: Aduh, kesian sekali kamu. Baca apa?
Perempuan: Baca isi hati kamu…

18.  Dialog
Perempuan: Pilih yang kiri atau yang kanan? (sambil tunjukkan kedua-dua belah tangan yang digenggam)
Lelaki: Hmm… kanan.
Perempuan: Kenapa tak pilih dua-dua saja, ini juga milik kamu kan (sambil tunjukkan tangan belah kiri)

19.  Dialog
Perempuan: Kamu lebih suka mocha atau kopi?
Lelaki: Wah… dua-duanya saya suka ni. Hmm… Aku pilih kopi aja.
Perempuan: Kopi?
Lelaki: Kupinang (sebut ‘kopinang’) kau dengan Bismillah!

20.  Dialog
Lelaki: Aku takut…
Perempuan: Takut apa?
Lelaki: Aku takut kehilangan kamu!

21.  Dialog
Lelaki: Mulai sekarang aku tak mahu main wayang lagi
Perempuan: Jadi, sekarang mahu jadi apa?
Lelaki: Aku mahu jadi petani aja
Perempuan: Kenapa mahu jadi petani?
Lelaki: Supaya setiap saat aku bisa menanam cinta di hati kamu!

22. "Ape beza awak dengan HABUK?" 
"Erk? X tau."
"Habuk melekat di mata sy tp awak melekat di hati saya"
‪#‎PickupLine‬

23. "Awak tahu tak organ paling penting
utk saya?" "Apa?" "Hati" "Sebab
apa?" "Sebab ada awak disitu"
‪#‎pickupline‬

24.  Pantun Empat Kerat 
Kelmarin hari Selasa,
Aku membeli kelana,
Kata orang kamu itu biasa,
Tapi buat aku kamu itu sempurna!

25. "Jauh temenung...awk tenung apa tu?"
"Sy tenung ms dpn kita...😍"
chia..chia..chiaa..

27. Cadbury dah halal, kita bila lagi?' ‪#‎pickupline‬ lol

28. "Walau pun saya ade duit rm 100 yg da ronyok, tp sy xkn ronyok kan hati awak"

29. " kalau tukang kayu memahat corak dan ukiran pada kayu... i memahat nama dan wajah u pada hati i.. "

30. Assalamualaikum.Selamat Pagi
"Nak Minum Air Apa?"
"Air Love u Sayang"

31. "keep straight Don't belok-belok"
kenapa Dont Belok-Belok
"Sebab saya nak straight ke hati awak"
Cia cia cia

32. "Nama awak airil ye"
Tak lah, Kenapa?
"Sebab i rilly rilly love you"
:)

33. "Awak ni kan, Nak Tau tak nak tau tak apa beza peti ais dengan awak"
Apa?
"Peti Ais sejukkan air, tapi awak sejukkan hati saya" ;)

34. "Nama awak Siapa?"
Nama Saya Raihana
"Oh Saya ada tugas untuk awak"
Apa?
"Tugas awak adalah untuk jaga hati saya" :)

35. " Awakkkk Tolongggg!!!! "
Kenapa Wak?
"Saya dah jatuh, Terjatuh dalam hati awak"  
loading...

0 Response to "35 Ayat Pick Up Line Untuk Mengorat Si Dia Cia Cia Cia..!!!..Bagi YAng Bujang Tu Bolehla Pilih Ayat Mana Korang Nak.."

Post a Comment

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close